LCHF....

Nu tänker jag ta nya tag när det gäller de här me träning och mat. Den 27 Maj åker vi till Rhodos och då vill jag ju gärna ha en kropp som passar i bikini, så nu har jag skaffat mig en LCHF- kokbok och tänker kära detta på allvar så länge jag känner att det går bra. Visst kommer det komma dagar då jag kommer fuska, men då är det bara att ta nya tag dagen efter =)

Så i måndags tog jag med mig Hampus på affärn och inhandlade allt i matväg som kan tänkas hjälpa mig att hålla detta. Jag har även gjort egen Müslie och eget knäckebröd!

Än så länge går det relativt bra, visst saknar man alla godsaker men så länge man inte har nåt hemma så är de inga problem. Jag var med mamma på stan igår och vi tog då en fika, så jag har redan syndat en gång, men jag deppar inte ihop för de utan kör bara vidare!









Kommentarer
Postat av: Emme-li Lövgren

Hej!

Jag ramlade in på din blogg här jag! skoj!:)

det roliga var att jag skaffade en egen för några dagar sen om kost/träning och skrev ikväll om LCHF!

haha sen kom jag in här och så hade du börjat med de:P

Dock så ska du kanske inte läsa min då jag kastar skit på dieten haha:) men om du vågar så emmelil.blogg.se

hoppas de funkar för dej iaf!:) vi får ta och ses något snart :)

2012-04-24 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0