Betnér-Dirty Dancing...

Igår hade jag och mannen tur att få gå på Magnus Betnér på Storsjöteatern. Vi fick biljtetter i julklapp av syster min och hennes sambo. Och det var grymt, elller han var! Så ni som inte var där missade verkligen nåt.

Nu sitter jag och väntar på att mamma och syster ska komma och hämta mig för jag och syster ska med nattåget till Stockholm! Vi fick i födesledagspresent en var sin biljett till Musikalen Dirty Dancing på China Teatern.
Så vi åker tåget ner, har hela dan i Stockholm i morgon och tar sen nattåget hem i morgon kväll igen!

Det här är första gången som jag åker och lämnar Hampus och Thomas hemma själv. Jag har åkt från Thomas med Hampus och Thomas har åkt från mig och Hampsu, så nu tyckte jag att de va på tiden att dom får rå om varandra ett tag utan mig =)


Det här blir en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0