ZzZzZz!!

Jag är verkligen ingen bloggare!

Här hemma rullar de på som vanligt, babysim på torsdagar och resten av dagarna fördriver vi med lek, bus, promenader och sovstunder =)
Vi har dock kommit in i en "dålig" period, eller snarare Hampus. Han har nästan vänt på dygnet då han inte vill sova på nätterna! Börjar dock, vad jag tror komma tillbaka till de "normala", men då tar de istället allt mellan 1-3 timmar att få han att somna inför natten. På dagarna är de inga som helst problem, men på kvällarna är de bara massa krångel! Vad ska man göra?! Känns som vi provat allt.

Men som alla säger så är de nog bara en fas, men jag vill att den här fasen ska gå över nu och inte hålla på i tre veckor till! Jag behöver sova!

Kommentarer
Postat av: blöö!!

http://papphead.blogg.se/ snälla hjälp mig att få mera läsare

2011-11-22 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0