V.21


v.20+7

I onsdags hade vi gått 21 veckor precis. Så idag är vi i vecka 21+2.
Veckorna går ju hur fort som helst, hinner nästan inte me de man ska göra fast man bara arbetar enstaka dagar.

I tisdags kände jag första riktiga sparken =) Var en konstig men helt underbar kännsla! Går verkligen inte att jämföra med nått annat!

I morgon drar vi till Sundsvall och IKEA för att se om vi kan göra några fynd =) Jag vet att jag ialfl måste hålla pli på mig själv så att jag inte kastar pengarna runt mig, men de finns ju så mycke fint!!


Ha en trevlig helg!
Puss




Kommentarer
Postat av: cilla

Grattis :) vad fin du är. skickar alla lyckönskningar som finns och hoppas du fortsätter växa så vackert :), är så glad för din skull, fortsätt skriva och håll mig uppdaterad, jag är nyfiken. kram cilla.

2010-09-27 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0