Ny vecka!

Jaha då va de måndag igen och en ny vecka! Kan inte fatta vart dagarna tar vägen. Visst hinner man väl me de man ska, men de hade inte skadat me lite fler timmar på dygnet så man hinner me sig själv också.

Det blev en del handlat på IKEA i lördags, men jag lyckades hålla i mina pengar och spenderade dom inte på nått mer än en godispåse påvägen hem =) Riktigt lyckat! Värre va de för mannen min som förmodligen är fattig nu!

Mamma var här för en stund sedan och åt lite lunch, hon hjälpte mig även sätta ihop spjälsängen och satte dit spjälskyddet så nu är det bara att bädda så är den redo att användas =)




Visst blev den fin!! =)

 

Ha en bra vecka!

Puss

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin :)...

Vi ska ta å skruva ihop spjälsängen vi med snart...Maximilian har bara haft en resesäng hela tiden...men gör om gör rätt heter det ju :)..

Kram på dig!!

2010-09-29 @ 23:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0