kakbak,

Jag kan verkligen inte släppa den känslan man fick i kroppen efter att vi varit på ultraljud. De va ju hur häfftigt som helst och jag svävar verkligen runt på små moln, och kollar in bilderna hela tiden!

Jag har iafl släppt tankarna så pass mycke att jag nu på morgonen har fått ihop både en chokladmuffinssmet och en havrekakssmet =) Har inte smakat dom än så jag kan tyvärr inte säga om dom blev goda, men det hoppas jag, för ikväll kommer svärföräldrarna på besök å då må jag ju ha nått å bju på!

Vi har även dragit igång en regäl höststädning här hemma. Har än så länge hunnit me sovrummet, vardagsrummet, klädkammarn, hallen och toaletten. Så det är "bara" köket och lilla rummet kvar!

Så nu tänkte jag sätta mig å sy nya gardiner till lilla rummet, för där behöver de bli lite mer höstigt än vad de är just nu. Önska mig lycka till!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0