Halva tiden kvar...

Idag är det 20 veckor kvar tills det är dax för bebisen att komma ut! Alltså har jag/vi gått halva tiden.
Det känns helt sjukt att det redan är halvtid, tiden har ju gått jätte fort och fortsätter den såhär så är det ju snart Februari =)

Jag var och fikade med Marika på stan idag =) Hade inte träffat henne sen midsommarhelgen, så de va verkligen på tiden! Riktigt trevligt va de, och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen.

Thomas slutade tidigare idag och jag hämtade han då på jobbet och vi tog en sväng på barnenshus och babyproffsen för att kolla in lite barnvagnar =) Vet att det kanske är lite i tidigaste laget, men eftersom leveranstiden är så pass lång så är det ju bäst att va ute i god tid. Vi fick med oss lite kataloger med priser och alla olika modeller så nu är det bara att sätta sig ner och fundera på vilken man vill ha! Inte ett lätt beslut kan jag säga, jag lär ju vela både hit och dit innan vi har bestämt oss!

Jag målade även färdigt spjälsängen idag =) En bild på hur den blev kommer sen!


Ha en bra kväll!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0