v.26

Var till barnmorskan i morse på kontroll. Lyssnade på hjärtljud, mätte magen, vägde mig, och tog en del prover. Allt såg bara bra ut =) Så nu är det bara att vänta till föräldragruppen börjar, för då är det dax för nästa kontroll!

Idag ska vi iväg och fixa klart allt med barnvagnen! Vi har äntligen bestämt oss för vilken färg vi ska ha =) Det tog ju ett tag men man vill ju inte förhasta sig för den ska ju hänga me några år. Nu hoppas jag bara att den hinner komma innan det är dax för bebisen att komma ut. Men bara h*n håller sig där inne tills det är dax, och inte tänker titta ut förtidigt så ska det inte vara några problem!

På lördag är vi bjudna på Halloweenfest och då ska man ju som regel klä ut sig. För mig är ju nu detta ett problem då det inte finns några kostymer som passar, så jag får gnugga mina geniknölar och försöka komma på nått jag kan klä ut mig till!




Jag har inte långkalsonger på mig, det är leggings =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0