Ny frissad!

I morse klockan nio klev jag innanför dörrarna på NFI för jag tänkte bli fin i håret!
Det var ju inte allt för länge sen jag klippte mig men jag kännde att det var dax för en större förändring, så jag drog idag till med en kortare och blondare frisyr =) Riktigt nöjd är jag!
Och ni som kommer ihåg hur kort hår jag hade förra sommarn vet hur kort jag har nu.

Efter mitt besök hos frisören, som för övrigt tog 2.5 timme, mötte jag upp syster för presentjakt. I början gick det lite trögt och idéerna flödade inte direkt, men efter en god fika fann vi vad vi letade efter, och presenten kommer bli toppen =)

Efter att vi hade fikat och skulle resa oss från bordet, var det en gubbe vid bordet bredvid som helt oförberett sa att jag såg söt ut, att jag aldrig kommer bli så fin som jag va just då! Alltså va?! Säger man så till en helt främmande människa!
Jag sa tack, och att jag va lite tjock! Då skratta han bara och sa att när hans fru var gravid så sa hon till honom att visserligen va hon tjock, men att om några månader skulle hon bli smal igen men han skulle fortfarande va tjock!
Då gjorde han min dag! Hahaha!! De va så sjukt roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0