Magkatarr...

Ja då har jag sedan i torsdags eftermiddag legat hemma med magkatarr!! Det var inte så farligt på torsdagkväll och natten till fredag, men under dagen på fredag och sen fram till nu har det bara blivit värre.
Så igår kväll låg jag hemma och vred mig i soffan i sånna magkramper att jag fick ringa hit mamma, Thomas va på halloweenfest, och hon uppmanade mig att ringa sjukrådgivningen. Dom i sin tur kopplade mig vidare till förlossningen där jag fick prata med först en barnmorska och sen blev jag uppringd av en läkare.
Han kunde ju inte göra så mycke för mig just då, men jag fick utskrivet några tabletter som jag hämta på apoteket idag och ska se om de hjälper!

Har det inte blivit bättre till i morgon så får jag ringa min barnmorska och se om hon kan gör nått, för inte skjutton tänker jag ha såhär ont många dagar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0