Fyndat!

Igår när min far åkte iväg för att skjuta några smällar på skjutbanan så passade jag på att tvätta och städa lite här hemma. Jag fattar inte vart allt damm kommer ifrån! Känns inte som att man gör nått annat än att dra runt på den där dammsugaren och dammtrasan. Men fint blev de ialfl och hoppas att de håller sig såhär till efter helgen =)

När pappa väl kom hem så tog vi oss en promenad i det fina vädret. Riktigt skönt va de!

Jag och Thomas åkte hem till en förredetta jobbarkompis till mig efter middan och köpte på oss lite barngrejer.
Vi fyndade en bilbarnstol, babygym, babysitte, amningskudde, babykläder, mammakläder och så lite annat smått och gott =) Var riktigt nöjd när vi åkte därifrån, för det blev en bra affär!

Så nu på morgonen har jag åter intagit tvättningsläget och startat en maskin me allt de som behöver tvättas av de grejer vi köpt!


Till kvällen far vi nog till skogs så ha en toppen helg gott folk!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0