Föräldragrupp...


Damp precis ner i brevlådan en inbjudan till föräldragruppen! Ska bli så roligt å spännande att börja där =) Känns som att det blir mer och mer verkligt att det snart är dax för den lille att komma ut!

Men jag hoppas verkligen att det dröjer till ialfl efter jul/nyår för än är jag inte tillräckligt förberedd. Det är klart att jag längar efter att bli mamma och få se den lille =) men jag behöver nog dom här veckorna som är kvar till att förbereda för både förlossning och det som händer efter de.

Även om vi har alla prektiska grejer man behöver, säng, bilstol, skötbord och massa annat så är det ju bara den här tiden som är kvar som man verkligen kan ängna åt sig själv och göra typ vad man vill utan att ha någon annan att tänka på.
Jag menat ju då inte att man inte kan göra saker bara för att man har barn, men det kommer ju aldrig att bli sig lik här hemma igen. Då har jag nån annna som vill och behöver min uppmärksamhet typ 24 timmar om dygnet, och det längtar jag verkligen efter!!

Kommentarer
Postat av: pappa

snygg frissa! värsta bollen! hälsa Nisse!

2010-10-27 @ 07:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0