Fint besök!

Idag klev jag upp i tid och begav mig iväg för några timmars jobb, men trött va jag eftersom jag är van vid att ha sovmorgon så jag är glad att jag har ett så lättsamt jobb =)

Efter jobbet hade vi tid hor barnmorskan. Mätte blodtrycket, vägde mig, lyssnade på bebisens hjärta och så mättes magen min. Och allt såg toppen bra ut! Nästa gång vi ska dit är det dax för provtagning igen, och jag som är rädd för nålar!! Men de gick ju bra sist så de går nog bra då me.

Vi väntar även fint besök nu ikväll. Pappa min kommer och hälsar på några dagar och det ska bli riktigt roligt =) Han väntas komma om ungeför två timmar, så tur är ju att Hemmafruarna börjar igen så jag hart nått att fördriva tiden me!

Ha en toppen kväll gott folk!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0