.....

Jaha då va de de här me å blogga! De e alltså tänkt att jag ska hinna me de i mitt liv. Kan säga att de har varit lite körigt den senaste tiden, me jobb å annat så de har inte riktigt hunnits me! Men nu hittade jag en lucka i mitt speckade schema så jag tänkte att jag skriver väl några rader då =)

Midsommar va en härlig helg, fredagen tillbringades i Ås tillsammans med mamma och Hans där vi avnjöt en supergod middag. Lördagen ägnades åt planering och fixande inför kvällen då de vankades födelsedag/inflyttningsfest =) Min man fyllde ju 25 härliga år den helgen å de skulle vi ju givetvis fira!

Dagarna och helgerna efter de har mest innehållit jobb. Så tyvärr har jag inte så mycke roligt att berätta.

Å nu är det bara en halv dag och en natts jobb kvar tills jag, förhoppningsvis, får ledigt i 3 härliga veckor =)

Ha de bäst!
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

tack för inbjudan =P

2010-07-06 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0