Snabba cash!

Mannen min befinner sig just nu i Alperna för en helg i skidbacken tillsammans med grabbarna från hans jobb. Glad för hans skulle är ju jag, men faktiskt ganska avundsjuk för jag vill ju oxå följa me! Men tyvärr så fick inte vi fruar följa me då det är en resa med jobbet. De behöver inte betala ett öre själv, de blir bjudna på allt och då menar jag verkligen ALLT!

Så nu sitter jag här i min ensamhet och försöker driva tiden genom att läsa boken Snabba Cash. För ett tag sen såg jag filmen och den var riktigt bra! Så jag hade höga förväntningar på boken, men min syster sa att det är inte mycke som stämmer överens me de som händer i boken och me de som händer i filmen. Namnen och storyn i säg är densamma men mycke har ändrats i filmen.
Jag kan inte säga om ni ska läsa boken först eller se filmen först. Jag såg ju filmen förs och tror nog att de hjälpte mycke för då hade jag ett ansikte på alla personer som e me. Ganska jobbigt att försöka hålla isär vilka som är vilka. Sen tror jag att man kanske kan bli lite besviken om man läser boken först för då tror man ju att filmen ska sluta på ett visst sätt men de slutar inte alls lika, boken och filmen.

Men jag rekomenderar ialfl boken och filmen =) Riktigt spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0