Födelsedagspresent!

Har ju inte berättat att jag var till tandläkarn igår, torsdag! Det gick riktigt bra, hade inga hål och jag har så fina tänder att jag inte behöver gå till tandläkarn mer än vart annat år =) Glad för de e ju jag då det inte precis är gratis och sen, vem tycker att de e kul å ligga i den där stolen med munnen vidöppen och en stark lampa lysandes i ögonen?! Inte jag ialfl.

I onsdaga var jag dessutom och avnjöt en av mina födelsedagspresenter jag fick =) En massage! 
Det var på Storsjöbadet och jag var ganska nervös då jag inte fått en riktig massage sen jag själv gick en kurs i Klassisk Svenska massage och de va ju 2006! 
Massagen i sig var ganska skön men på vissa ställen gjorde de faktiskt ont och på vissa ställen visste jag inte ens att man hade en muskel =/ 
Massagen var 30 minuter lång, synd bara tiden går så fort när man gör sådana saker, men de va ialfl en utav mina bästa födelsedagspresenter =) 

Go kväll!
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0