ALLA ♥ DAG!

Vaknade igår och hade en skallebank som inte var av denna värld, men efter en liter vatten och några alvedon så var jag människa igen!

Dagen skulle ha innehållit besök hos svärföräldrarna men vi avstog detta då jag inte kände mig körbar. Vi tog oss ut ialfl och gick en sväng på isen i det fina vädret =) Det var ju hur härligt som helst att se solen titta fram och alla människor som börjar flocka sig på isen för antingen en sväng på skidor eller långfärdsskridskor!
När vi kände oss nöjda gick vi hem och åt varma mackor och spelade Sverigespelet som jag fick i födelsedagspresent =) Det var faktiskt riktigt roligt! Jag känner mig ju då inte så allmänbildad och kan inte allt om Sverige, men jag lyckades ialfl svara på bra många frågor. Dessvärre så vann jag inte!

Kvällen blev lugn med en god middag och sen mys i soffan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0