2 Månader!

Om 2 månader är de Påskhelg, eller ja den är väl nästan över men ialfl! Och om 2 månader står vi där med allt vårt bohag nerpackade i kartonger och har fullt upp me å komma överens om vad som ska va vart, jag längtar =)
Det har väl inte hänt allt för mycke sen jag skrev sist. Det går bara finfint på nya jobbet, jag trivs som fisken i vattnet! Vet att det dess värre kanske inte blir så mycke timmar som jag skulle vilka ha, men jag är ju glad för de lilla man kan få.
I morgon bär de för första gången det här året iväg till stugan för skoteråkning =) Å som jag har längtat, tror jag har tjatat varje helg om att vi ska åka iväg men antingen har de varit nått annat vi ska göra eller så har det varit förkallt. Men nu äntligen bär det iväg!!

Så ha en toppen helg älskade vänner!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0