Sista träffen!

I måndags var det sista träffen med föräldragruppen! Känndes lite trist, men nästa gång vi ses kommer det förmodligen vara betydligt livligare i gruppen då vi har fått tillökning med 7 små bebisar =)

Jag tog en sväng på stan igår för att göra de sista fynden i julhandeln. Kunde ju då inte låta bli att köpa nått åt mig själv, så jag fyndade en stickad grå tunika till halva priset på H&M =) Den med leggings och mina mjukisbyxor kommer nog att bli mina favoritplagg den sista tiden som är kvar!

Nu ska jag fixa mig nån middag, får tyvärr äta själv idag då mannen min är på julpartaj med jobbet! Men va gör de när Kicki och Linda kommer och gör mig sällskap ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0