Julhelgen!

Ja då va den här Julen över, och vi ser fram emot Nyår!

Julhelgen var precis som jag ville ha den =) Den 23 var jag och Thomas till hans föräldrar och hade en liten minijulafton bara vi, där vi spelade bingolottos uppesittarkväll, åt massa gott och självklart öppnade några julklappar =) Vi fick vad vi hade önskat oss plus lite till, så alla var mer än nöjda och glada.
Min pappa hade kommit till oss för att fira jul så vi blev inte allt för sena hem, men kvällen blev mer än bra!!

På julaftonsmorgon började vi med en riktigt god julfrukost! Sen kom min syster och vi spelade lite sällskapspel i väntan på min mamma och Hans, och på att Kalle skulle börja.
Efter Kalle och hans vänner satte vi oss till bords och åt av all god julmat som vi alla tillsammans hade bidragit till!

När alla hade ätit, och var mätta och belåtna intog vi soffläge och tittade på Karl-Bertil Jonssons julafton i väntan på Tomten.
Vi hade alla varit väldigt snälla i år och fick massa fina och bra klappar =)

Juldagen och Annandagen tillbringades mest i soffan framför en av alla de filmer som gått under helgen. Och just för all kyla och snö så klev jag faktiskt inte utanför dörren på hela helgen!

Så igår måndag återvände min far till södra Sverige och vardagen är här igen. Men jag har tur att min man har tagit jullov hela den här veckan så han kan få njuta av lite ledigt tillsammans med mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0