Fjärde träffen =)

Igår var det fjärde och näst sista träffen med föräldragruppen. Vi fortsatte prata om förlossning och fick även se en film! Det känns trist att det nästa vecka är sista gången vi kommer ses. Men när alla bebisar är födda så ses vi ju igen och då är det några fler i gruppen =)

I lördags var det tänkt att vi skulle på julmarknad på Jamtli, men det var ju så kallt så vi bestämde oss för att stanna hemma och baka pepparkakor istället! Dom blev riktigt fina och goda =)
Söndagen tillbringade vi på Östersunds skidstadion med att titta på skidskytte. Blev en aning kallt på slutet, men vad gjorde de när Sverige lyckades ta hem en medalj ialfl =)

Idag har jag fram till nu städat här hemma och slagit in en del juklappar som jag handlade med mig hem igår när jag gick en sväng på stan med mamma =) Men nu bli det nog till att lägga sig en stund i soffan för min svank behöver lite vila!

Ha en bra tisdag gott folk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0