Promenera,

Nu har jag varit ute och promenerat ungefär en timme varje morgon i flera dagar! Jag tror att det är något jag ska fortsätta me så kanske kilona rasar på en för nu är det ju inte långt till sommarn, och ska jag lyckas med beach 2010 så är det nog dax att sätta lite fart =) Tur är ju att jag ialfl inte behöver gå ensam!

Vi har nu börjat tapetsera i sovrummet. Har fått upp tapeter på 2 av 4 väggar idag, så i morgon eller på måndag hoppas jag att det ska bli färdigt. Jag ska dessvärre jobba hela dagen i morgon, men som tur är så är det ljust ute länge nu så vi slipper ju tapetsera i mörker.


Nu blir det lördagsmys i soffan med mannen min =)

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0