Slutt....

Igår blev de e tripp till Sundsvall för lite shopping =) Skulle egentligen ha klivit upp tidigt, men jag va helt färdig när klockan ringde så den ställdes om till en timme frammåt. Väl uppe ur sängen försökte jag skynda mig så fort de bara gick, men då jag är tjej så vet man ju att det är massa bestyr man har för sig på morgon när de gäller kläder, hår, smink och annat =) Så vi kom inte iväg förren en halvtimme eftet planerad avfärd.

För mig blev de inte så mycke shoppat som jag hade tänkt, men 2 tröjer, en halsduk och lite smått och gott från ikea fick följa med mig hem =) När vi skulle åka hem, efter en heldags spenderande så visade det sig att jag hade klantat till de lite och vi hade inget batteri i bilen!t Så jag fick slå på min kvinnliga charm och gå fram till divärse människor och fråga om de hade några startkablar man kunde få låna. Å tur e ju de att det finns hjälpsamma människor även i Sundsvall =) För efter mycke om och men så kom vi ialfl iväg, men de efter att jag först frågat en gubbe om hjälp men han hade inga startkablar men han kunde hjälpa till att putta bilen så vi kunde prova att rullstarta, men de gick inte. Jag frågade då istället 2 killar om de e hade stratkablar man kunde få låna och de hade de =) Men de hjälpte inte heller, var väldigt dåliga startkablar dom hade. Det kom ialfl tillslut fram en kille och sa att han hade startkablar som jag kunde få låna och då startade bilen på en gång =)

Så på min inköpslista står nu ett par startkablar till bilen, sen gäller det bara att jag lär mig hur man använder dom oxå =)

Ha en trevlig söndag kväll!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0