Idol

Äntligen är hösten här och alla härliga program börjar på tvn igen =) Och då är jag särskilt glad över att Idol har börjat!! Igår sändes första avsnittet och jag satt självklart bänkad framför tvn, men kan tillägga att jag nog inte är riktigt nöjd med de konceptet, elle vad man ska kalla de som dom kör med i år.
Fast de e ju alltid trevligt med lite fönyelse, så idag ska jag till frissan och fixa håret och så tänkte jag nog även köpa nya skor, då ett par nya skinnstövlar =) Får se om det blir ett par bruna med kort skaft eller ett par svarta med högt skaft.

Nu ska jag fixa mig för skolan och 2 tråkiga timmar med föreläsning! Kan även säga att jag fattar nada av det vi läser om, vet inte ens varför vi ska kunna de här!! Men men, så är de och tydligen bara att acceptera.

Ha en bra dag =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0