Höstigt!!

Vaknade före väckarklockan idag, faktiskt riktigt skönt att känna att man är pigg och utvilad för en gång skull =)
Så min morgon började med en promenad i det härliga hörst vädret! Riktigt skönt va de att få sig en stärkande promenad före frukost.

Igår va jag hemma hos mamma hela dan, färgade håret och hjälpe syster att packa lite kartonger! Jag fick även hjälp med att städa ut lite från mitt förråd så jag kan fylla de me ännu mer skräp! Maria, Björn och Fanny kom på besök en sväng på kvällen. Maria ville ha mig som smakråd då hon ska köpa nya glasögon =)

Idag ska jag tillbringa dagen med Malin!! Vi ska shoppa gärnet och känna oss speciella som får gå på invigning =)

Ha en härlig Torsdag och njut av de fina vädret!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0