blondin vs brunett!

Ja nu har jag gått från att va blondin till att bli riktig brunett! Innan jag va till frissan i onsdags så hade jag ju mörkblont/ljusbrunt hår, men nu är de verkligen brunt! Här ser ni skillanden på hur de va i början av sommarn och hur de är nu =)



Kanke inte så bra bild detta men jaja, de e ju håret ni ska titta på!!


Det som är mindre bra med att jag blivit brunett är att nu komme jag förmodligen aldrig att kunna bli blondin igen för då krävs de ganska mycke blekning, men till sommarn vet man aldrig vad som kan hända ialfl =)

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Måste ialfl säga att jag va bara mycke brunare när jag va blond!!

2009-09-11 @ 17:02:11
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/
Postat av: malin

Kanon snyggt!!! ;)

2009-09-11 @ 22:18:33
Postat av: Marika

Skitsnyggt!! ;)

2009-09-12 @ 16:40:09
URL: http://marikakehusmaa.blogspot.com
Postat av: Linda

Jättesnyggt! Du, vi kan väl ses nåt snart?

Kram

2009-09-14 @ 06:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0