4 kamp!

Jag har tillbringat min helg på vischan, och då självklart med trevligt sällskap av mamma och T =)
Kom dit vid 12 tiden, tryckte i oss lite lunch och sen började vår 4 kamp! Jag vann överlägset i Monopol, styltgång och badminton =) Tyvärr så förlora jag 2 av 3 i krocket, men de e ju ingen sport ialfl ;-P

På eftermiddan tog vi en sväng med cyklarna och kollade in dagens skörd, eller ja vad man nu ska säga! Kvällen avslutades med god mat, som jag skälv stog för och en stor skål med chips =) De va ju ändå lördag!!
Igår söndag plocka vi mest ihop efter oss, städade lite och sen bar de av till Dollarstor för att bränna lite pengar. Jag är ju så huslig av mig så för mig gick pengaran till städgrejer och lite annat!

Idag så har jag haft föreläsning på förmiddan och sen har jag som vanligt inrättat min i tvättstugan! Tur att jag bara har nån meter att gå eftersom de nu den senaste tiden känns som att tvättstugan är mitt andra hem.

Hoppas ni har en trevlig måndag =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0