Sovmorgon

Vad ska man göra för att få sovmorgon när man är ledig?!

Inte fick jag de idag ialfl =( Upp kl 7 för att dom skulle komma å fixa min kyla! Och sen håler dom på  att jobba med vatten  och avlopp utanför mig, så de surrar och vibrerar i hela huset! och inte kan man sova då heller =( Sen ska jag tvätta kl 9, fast för de får jag ju skylla mig själv! De va ju jag som boka tvättstugan ;-P
Men i morgon hoppas jag verkligen att jag får sova! Lär ju inte hända då heller, kommer säkert vakna kl 8!

Känns som att jag nog har vaknat lite på fel sida idag!


Ha en bra dag!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet precis vad du pratar om! Har sett framemot min sovmorgon idag hela veckan. Så självklart vaknar jag 06.50 och är klarvaken...Trevlig helg!

2009-03-28 @ 09:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0