sol!

Idag tittade den härliga solen fram när jag vakan i morse =) och jag som trodde att de, enligt yr.no, skulle bli dåligt väder!
Ringde mamma de första jag gjorde för att höra om vi skulle åka och titta på min eventuellt nya bil, men hon som skulle sälja den va inte hemma, så då får de vänta till i morgon. Och jag å mamma som hade planerat så bra att vi kunde åka till stugan och städa där efter ett vi tittat på bilen, men då blev de en heldag, nästan, på isen istället =)
Solen stekte härligt när vi började gå från badhusparken mot Torvalla, men när vi vände tillbaka fick vi värdens motvind och solen i nacken, de va inte så mysigt!
Men väl tillbaka i badhusparken gick vi över isen till Frösön, smet in på Tages och köpe bullar och knallade hem till mig å fikade =) Gott va de!!
Efter massa bullar och saft började vi fundera på hur jag ska göra i mitt lilla badrum för att få plats med alla grejer jag behöver för att se så vacker ut som jag göra ;-P tro inte att jag vaknar såhär på morgonen! Min mamma kom då på den geniala idén att ta mitt medicinskåp och hänga de på väggen i badrummet! Hur bra som helst =)
Efter de tog vi en sväng ut på Rusta och Jula för att inhandla lite nödvändiga saker!

Nu har jag farit iväg till Världens bästa för en Hejdå fest med massa god mat och dricka!

Vi ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: malin

Hur var bilen? tack för igår, du är bäst i världen! Puss!

2009-03-22 @ 15:34:25
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0