Skridskor

Idag skulle jag och Linda avnjuta en härlig tur med långfärdsskridskor på storsjön, men icke!
Ösis och studentkåren lånade ut gratis till alla medlemmar, men när vi kom dit var alla skridskor och skor utlånade så de va bara att vänta på att någon skulle ge upp och komma tillbaka med grejer åt oss!
Medans vi väntade gick vi en sväng på isen, ganska häligt fast solen inte lös så värst mycke! Väl tillbaka på land hade ingen kommit tillbaka så vi fick inte åka =(
Men vi bestämde att vi kan ta mina skridskor och åka en annan dag!

Igår va de hejdå fest hos världens bästa malin =) Middag och gott dricka stog på menyn!
Kvällen avslutades med en sväng på krogen, men jag som va nykter drog mig tillbaka tidigt!

Kommer sakna dig!
PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar dig redan!!!!!

2009-03-23 @ 00:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0