Positiv...

Nu har jag äntligen tagit mig iväg till frissan och både klippt och färgat håret =) Jag är superduper nöjd!!

Äntligen kan jag lägga denna lååånga och jobbiga kurs bakom mig! Jag är färdig med den sista uppgiften, nu ska den bara lämnas in, vilket får vänta tills i morgon för jag orkar inte åka till skolan idag ;-)
Och en till av alla positiva saker som hänt idag =) är att de äntligen varit här och kollat vad de e som gör att jag nästan fryser ihjäl i min lägenhet! Det är tydligen inget skydd för ventilationshålet som finns på utsidan av huset, det strömmar alltså in massa kalluft som inte ska kunna komma in! Hoppas att dom ordnar detta i morgon när dom kommer tillbaka. För jag längtar tills den dag jag kan gå i lägenheten utan fleectröja, långkalsonger och tjocksockar.

Nu ska jag se om jag kan börja med någon midddag, börjar bli lite hungrig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0