Kommer sakna dig!


Min älskade vän Malin åker till varmare breddgrader! Nämligen till Thailand.
Hur ska jag klara mig?!
Nog för att de har gått lägre tid mellan gångerna vi träffats än vad de kommer göra nu, men då ha vi haft tillgång till telefon och msn.

Jag hoppads att du får världens underbaraste semester, och att du tänker på mig här hemma i kalla Sverige!


Puss


                                                      Kommer sakna dig!
                                                                                   
                                                   

Kommentarer
Postat av: malin

Du är bäst och jag saknar dig redan!! Pusspusspusss!!

2009-03-24 @ 00:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0