Kakel fest!

Igår började jag dagen med att kliva upp klockan 6, på en lördag, för att hinna på jobbet!
När jag kom på jobbet stog Johan där å stirra på mig och undra vad fasiken jag gjorde där!! Nej tänkte jag, har jag tagit fel på vilken dag jag skulle jobba! Det förvånade mig inte om jag hade gjort de med tanke på att jag fick kliva upp 3 timmar innan jag börja enbart för att hinna dit i tid! På shemat stog de att Marianne skulle jobba, hon hade bytt med Kjerstin dagen innan! Men varför ringde då chefen till mig på onsdagen å fråga om jag kunde jobba när passet redan var tagit av nån annan?! Jag tror att de va lite rörigt i hans huvud!
Som tur va så han jag ringa till Marianne innan hon kom ner på jobbet, så jag fick ta passet =)
Tur de för inte hade de varit kul å åka hem igen! Dagen på jobbet flötpå ganska snabbt, å när klockan va 6 sa jag tack å adjö och åkte på FEST!!!

Kakelfest va temat!
De hade fått nytt kakel i köket, å vad gör man inte för att få fira =)
Kalas blev de, för somliga mer än för andra! Men kvällen va helt underbar, förutom att de va 1 mil lång kö på Plaza, kostade 170 Kr. att gå in på Huset och att vi va typ ensamma på Oleray´s. Men inte stoppade de oss =)

Tack för en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0