Årets första tur!

Idag blev de årets första tur med löparskorna =) Jag har köpt nya springkläder och var ju givetvis tvungen att testa dom!! Det började med att jag på skämt sa att jag skulle ut å springa idag, men Linda haka snart på och övertalade mig att vi skulle ta en sväng runt Frösöberget! FRÖSÖBERGET!! Det är ju typ 5 km långt, jag trodde jag skulle dö! Men de gick hur bra som helst, fast jag gick i uppförsbackarna, å vi som bor på Frösön vet att de e typ bara uppför ;-P hahah!
Så nu har jag hur jäkla ont i benen som helst å lär ju inte kunna gå i morgon! Och inte är de bättre att jag redan hade ont i vaderna efter gårdagens första åk i salombacken!

Så nu förtjänar jag att gosa ner mig i sängen å vänta på att de börjar nått bra på tvn =)


Sussa gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men det där gick ju hur bra som helst! Heja heja, här ska minsann springas till benen ramlar av!

2009-03-17 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0