uppdatering

Ja som ni kanske själva har sett så har jag ine varit så bra på att skriva i bloggen den senaste tiden! Men jag har ju haft en veckas semester och eftersom jag tar semester så tar ju bloggen också semester =)
Men nu ska de väl förhoppningsvis gå tillbaka till de normala å jag ska förska uppdatera så ofta jag kan! Men me de jobb jag har, då jag denna vecka bara jobbar 24 timmars pass, så kan de kanske bli lite sämre me de, men jag ska göra mitt bästa =)

Idag ska de ialfl hända stora grejer hemma hos mig! Jag ska äntligen få den hårfärg jag länge tjatat om att jag vill ha =) Eftersom alla frisörer vägrar färga håret brunt på mig så få jag göra de själv med hjälp av mamma! Hon komme snart hit så de e väl bäst att jag plockar undan lite å kanske kastar mig över disken!

Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Pär

När du har diskat kan du väl vara en ängel o ge mig en hjälpande hand också? Jag har ju trots allt städat ditt nya rum!

2009-07-21 @ 21:43:06
URL: http://kissmeimirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0