Stråket 2009

I fredags skulle jag, mamma och syster ta en sväng upp till Fäviken men vädret va inte det bästa så vi tog en sväng på kläddax och outlet för lite shopping istället =) Jag inhandlade 2 par skor, en kofta och ett par shorts för pengar jag inte ens har! Men är man snäll och bortskämd som jag så ordnar de sig alltid ;-P

Ja och i fredags slog portarna upp för Stråket 2009, nu blir det liv och rörelse i staden, och självklart befann jag mig på plats =) En god middag och gott att dricka avnjöts tilsammans med väldigt trevligt sällskap! Men då jag skulle upp och jobba på lördagen så fick de bli en tidig och lugn kväll för mig, men va gör de när man nu kan avnjuta stråket resten av veckan =)

Idag, söndag, ska jag försöka ägna mig åt midre roliga saker som tvätta, städa, diska och kanske till och med försöka hinna me att städa min garderob där de just förtillfället inte är speciellt lätt att hitta!

Men ikväll gott folk kommer cirkusen till stan å då ska jag va där =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0