Stråkat!

Igår entrade jag stråket tillsammans med mina härliga jobbarkompisar =) En flaska vin innan gjorde att jag var mer än på topp hela kvällen! Stötte ihop med Malin å tur va väl de då mina arbetskamrater dissade mig och försvann i vimlet! Men va gjorde de när vi entrat Marité där de va massvis med härligt, och mindre härligt folk =) Efter några drinkar å hejjande å stojjande va de bara till å hoppa på cykeln å ta sig hem! Å tur va de att jag hade cykel för inte skjutton va de nån lampa tänd när jag skulle hem! Å ändå har dom sagt att alla lampor ska va tända nu under stråket å yran när de är så mycke folk i rörelse, eh säkert! De va så kolsvart de bara kunde bli så tur jag kom på att jag hade lyse på cyklen så jag hitta hem ;-P

Tack älskade vänner för en toppenkväll!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0