Semester!

Ja men då är det inte många timmar kvar tils man sitter på tåget och är påväg igen =) Jag har ju lyckats byta massa pass så jag har fått en veckas semester! Det ska bli riktigt skönt, men jag hoppas bara då att detta eländiga regn ger sig så jag får njuta av sol och bad hela veckan =)

Jag ska ju visserligen inte så långt, men det krävs lite planering å packning ändå! Jag har ju som vanligt lyckats packa mer än jag kommer behöva, men jag tänker ju hela tiden, tänk om! Ja men precis tänk om det blir dåligt väder, eller tänk om det blir massa sol, eller tänk om vi ska ut och äta, eller tänk om jag ska göra de å de å de! Ja ni fattar =)


Nästa gång vi hörs är jag i en annan stad i en annan del av Sverige =)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0