Pengarna tillbaka!

Eftersom vädret igår inte va de bästa så blev ju jag försenad 4 timmar med tåget, då tänkte jag att då måste jag ju kunna få tillbaka pengarna för biljetten =) Så i morse ringde jag till Sj å dom sa att självklart skulle jag få de eftersom förseningen va så stor! Men, dom kunde bara ersätta mig för sträckan mellan Sundsvall-Gävle då de andra sträckorna var andra bolag. Så jag ringde till de andra bolagen, som tydligen går under varandara, men fick till svar att det fanns ett formulär man kunde skicka in på deras hemsida, eller så skulle jag sicka ett papper med namn, andress och andra uppgifter plus mina biljetter och kvitton till en viss adress. Jag började då fylla i formuläret på deras hemsida, men då jag inte har något bra skrivprogram på datorn så skulle de självklart strula till de när jag skulle bifoga min biljetter. Jag provade då pappas dator, men han har segaste datorn i världen så vi åkte till hans jobb där dom har värsta superdatorerna =) Men när jag fyllt i alla uppgifter, bifogat allt så skulle de självklart inte gå vägen nu heller! Utan nu var sidan ur funktion och det gick inte att skicka in! Varför kan de aldrig gå som vill?! Det sluta med att jag skicka ett vanligt mail till kundtjänst, så nu hoppas jag att det ska fungera ialfl!

Vad är det för fel med att som Sj bara kunna ringa till deras kundtjänst så fixar dom det på nån minut?! Eller varför går inte allt detta under samma kundtjänst?! Så är det ju när man bokar biljetter, då räcker de att gå in på Sj så fixar dom allt!
Men det är väl inte meningen att allt ska gå lätt å smidigt jämt =)


Kommentarer
Postat av: malin

vilket tjorv :) men man skulle ju kunna säga att du tjänade ju på att åka till pappsen.. haha :P jag är inte så frisk som jag trodde.. fyfan kroppen är ju helt urfunktioon. skjuuut mig!!!!!! jag vill vara frisk å det är NU! Saknar dig! Puss

2009-07-10 @ 16:13:48
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0