Mamma Karin!

Jaha då låg man hemma å va sjuk!! Feber, hosta, en rinnande nästa och värkande kropp =( Föstår inte varför man alltid ska bli sjuk när man har en planerad helg som man längtat efter sjukt länge! Jag hoppas att jag kan kurera mig dessa få timmar de e kvar till start och att Malin vifftar extra mycka med sitt trollspö så jag kan få följa me =) För en semster med familjen Andersson vill ju ingen missa ;-p Men som jag skrev i inlägget innan så hoppas jag att dom får sjukt roligt utan mamma Karin om jag inte kan följa me =)

Nu blir de soffan, några alvedon och C-vitaminer =)

Håll tummarna för mig att detta går vägen!


Kommentarer
Postat av: malin

tummarna brinner, men det verkar ju inte funka på den här sjukan! skitsjuka! :P

2009-07-03 @ 14:12:46
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0