Göteborg!

Ja just nu befinner jag mig ju i Göteborg och hälsar på min kära kusin =)
Kom hit igår, men stannar tyvärr bara tills i morgon! Igår fördrev jag tiden med att vandra runt i staden medans jag väntade på att kusin skulle sluta jobba. Det blev en del timmar som skulle tas död på, men har man trevligt så försvinner dom lätt =) Jag hann även med lite shopping!

Idag tittade solen fram när jag vakna så då studsade jag upp illa kvickt, tryckte i mig lite frukost och bosatte mig sen på balkongen. Här satt jag och njöt ända tills solen försvann bakom huset, då tog jag en dusch, fixade mig å sen tog jag bussen in till den stora staden för att hinna med systemet å lite mer shopping =) Kan säg att jag nog aldrig mer ska klaga när det är full med folk på bussen hemma, så fullt som de va på den buss jag åkte idag har jag aldrig varit med om! Helst sjukt!

Nu sitter jag och väntar på att kusin ska sluta så vi kan öppna vinet, fixa oss och sen göra staden osäker!
Jag som aldrig har varit ut i denna stad tycker de ska bli roligt! Det är alltid trevligt men nya människor och en ny stad =)

Vi synes!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0