Familjen Andersson

Ja nu va de nån dag sen jag uppdaterade denna blogg, och jag som hade lovat mig själv och andra att det skulle göras minst 2 gånger om dan! Men jobabr man dygnet runt, som de känns just nu, och har dragit på sig en förkylning som nu har gått över till sjukdom då får man faktiskt vila lite från bloggen =)

Jag går snart av mitt pass och tänker ta helg, och denna helg var planerd skulle innehålla gatufest och husvagns semester, men då jag vaknade i natt med feber så får jag släppa iväg familjen Andersson på egen hand! Hur detta slutar de vill jag inte ens tänka på ;-P Men jag hoppas att dom får sjuk roligt och njuter av semestern åt mig oxå =)

Nu ska jag strax hem och kurera mig!

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0