Cirkus Scott!

Jag har varit på Cirkus =) De har jag inte varit på sen jag va liten, så när mamma fråga mig å syster om vi inte skulle gå så va inte jag sen å hänga på! De va riktigt rolig med massa elefanter, sjölejon, akribater å en tjej som sköt ut sig själv ur en kanon! Själva cirkusen va utomhus, på Jämtkraft arena som är en stor fotbollsplan =) Att de va utomhus va ganska häftigt, men då vi här uppe i norr inte har den bästa sommaren så va de typ +10 grader, blåst å grått! Så att jag hade mössa, vantar, fleectröja å regnkläder på mig hjälpte inte ett dugg mot kylan, frös som en isbit när jag kom hem!

Men nu har jag tagit en varm dusch och sprättat en så nu är jag snart varm, å då kommer jag klara en kväll på stråket =)
För ikväll blir de bus med världens bästa Malin som jag inte har träffat på typ en månad, så de e verkligen på tiden!

Vi ses i dimman!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0