Allt flyter!

Jag hade precis trevligt besök av syster och hennes grabb =) Det var riktigt roligt för jag har inte sett dom på länge! Vi såg filmen Allt flyter! Jag måste säga att de va den roligaste filmen jag har sett på länge =) Skratta typ hela tiden och vissa av replikerna kommer jag aldrig att glömma för dom satte sig som ett smäck i huvet!

Idag gick jag ut och satte mig i solen men hann inte mer än att komma ut så kom ju värsta molnet så de va bara att packa sig in igen =) Men va gjorde de när jag precis har börjat på en bra bok; Vatten melonen. Den låter inte så bra och är lite tråkig i början men när man väl har kommit in i den så kan man inte lägga ifrån sig den =) Har redan läst halva boken å då börjde jag i morse ;-P Jag rekomenderar den verkligen!

I morgon hoppas jag det blir bra väder och att febern ger med sig så jag kommer ut lite mer! Börjar bli skapligt less på att sitta inne å titta på gammla repriser på tvn! Men i morgon är de i och för sig söndag så då brukar de ju va ganska bra repriser, men man lessna ju efter ett tag =)

Nu blir det sänge ocg några sidor i boken =)
Sussa gott alla kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0