Sveda och värk...

Ja då har man dragit på sig en urinvägsinfektion, som om den här veckan inte har varit tillräckligt jobbigt redan!
Var på hälsocentralen i går och tog prover. När jag ringde på morgonen för att boka tid var det som vanligt en sur sköterska som svara! Hon ställde massa frågor och undrade hur länge jag hade haft dessa symtom man får när man har urinvägsinfektion, och jag svara att de va från morgonen! De svaret gillade hon tydligen inte för då fick jag höra att på den korta tiden kunde man inte se om de va en infektion, utan jag skulle vänta några dagar och prova dricka tranbärsdryck och citronvatten som är bra! Men som om jag inte känner min kropp bäst och vet när det är allvar eller inte! Jag sa att jag tänker inte gå me den här värken hela helgen utan jag ska ha en tid samma dag! Så de fick jag efter mycke om och men, å se, vem va de som hade rätt! Jo jag =) Så nu ska jag äta penecilin i 5 dagar å hoppas på att de e bra sen =) Det känns ju redan mycke bättre även fast de bara gått ett dygn, å tur e ju de för i morgon ska jag på dop å då har jag inte så stor lust att sitta kissnödig och ha ont!

Nu ska jag göra mig redon för en natts jobb! Men när jag slutar i morgon bitti så är jag ledig tills på tordag å de ska bli skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0