Sommar med Göran!

Idag hade jag världens bästa jobb =) När jag kom i morse fanns de inte så mycke att göra så vi satt och slappa framför tvn och åt upp nästan en hel Aladdin chokladask! Sen kom vi på att vi måste ju ialfl göra nått vettigt så vi tog å boka färdtjänst ner på stan, eller rättare sagt ner till biostaden, för vi bestämde oss för att gå på bio! Vi såg Sommaren med Göran!! Den var jätte bra, så rolig att jag nästan måste se den igen :-P När filmen var slut behövde jag inte följa med tillbaka på jobbet, så jag tog å gick hem, duschade och sen kom T och hämta mig å vi for på ICA och handla mat =)

Igår kväll va vi på bilbingo, men det blev ingen vinst då heller! Jag tror att jag ska sluta spela bort mina pengar eftersom jag ändå aldrig vinner nått!

Nu blir de soffan och ett glas vin =)

Puss och go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0