Sista dagen!

Idag är den sista dagen på min semester, och även att de e söndag gör de hela lite mer deprimerande än de redan är.
Det regnar och jag vakna kl 2 idag då vi firade Therese igår som har fyllt år =) Min dag igår innehöll även lite solande och shoppande av födelsedagspresent =) När det började närma sig kväll plockade Malin upp mig och vi åkte till henne för att påbörja vår trevliga kväll! Vi åker sen till Mårten som även han fyllde år och lämnade en toppen present =) Efter de entrade vi Therese lägenhet där det blev gott dricka och massa roliga spel! Vi drog sedan vidare till Marité men där va de så lite folk så vi gick upp på Plaza istället =) Kvällen avslutades med en halv måltid på Sibylla och en blöt väntan på taxi!

Idag stannar jag ialfl inne hela dan och njuter för en gång skull av att det är regn ute =)

Ha den toppen söndag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0