Inget internet!

För ett tag sen sa jag upp mitt internet jag hade hos telia då jag inte hade världens bästa mottagning. Så för lite mer än en vecka sen skaffade jag bredband hos comhem istället! Och smart tänkte jag att jag va när jag beställde för då hinner ju grejerna komma innan abonemanget hos telia går ut, men icke för de gick ut igår men inte skjutton har jag fått nått från comhem =( Så nu är man utan internet i x antal dagar! Jag undrar hur jag ska klara mig. De går väl an när man jobbar men jag är ju ledig nu i några dagar. Då hoppas jag att de blir bra väder så jag kan va ute och roa mig istället =)

Igår var jag på dop. Det var Fanny som döptes och de va ett jätte bra dop med massa trevligt folk och en bra präst =) Efter dopet blev de mat och gott dricka! Bilder kommer kanske sen =)

Ha en bra dag, nu ska jag försöka stöka undan dessa timmar jag har kvar på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0