Huslig!

I måndags så va jag ledig och träffade då Maria och Fanny =) Vi gick först en lång promenad på förmiddan sen efter middan så for vi iväg och plockade röda vinbär! Vi plockade en 5-6 liter tillsammans och gjorde saft på alltihop =) Så ikväll ska jag dit och hämta hem saften som nu har stått till sig i 2 dygn. Igår va vi även på Rödön och plockade svarta vinbär och de bären kokade jag sylt på =) Så nu har jag blivit väldigt huslig av mig, kokat massa sylt och gjort saft! Nu är det bara några liter hallon som fattas i min frys sen är vintern räddad =)

Idag har jag även varit väldigt duktig och varit hemma hos mamma och slipat och målat mitt sängbord som jag tog hemma hos mormor när hennes lägenhet städades ur! Nu ska det bara målas ett lager med färg till sen är den vit och fin =) Den var gul innan och väldigt sliten.

I morgon får jag mitt nya internet så då kanske det blir ordning på detta bloggande igen, man kan ju hoppas ialfl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0