Hemmafru!

I tisdags va de bullkalas hemma hos Malin =) Vi bakade dom givetvis själva, enda från grunden och dom blev sjukt goda. Mellan gäsningarna hann vi me att baka chokladbollar och äta tonfisk- och räkröra i stora lass =) Och detta avnjöts till några avsnitt av Big Brother! En riktigt lyckad kväll!

Igår va jag till Maria och Fanny på Rödön. Vi hade en lugn dag med promenad och skvaller ;-P På eftermiddan mötte jag upp Malin och Cilla för jordgubbsplockning =) Vi plocka typ 10 liter var så sen va de bara hem och koka sylt i stora lass! Så nu har jag jordgubbssylt så de räcker ett bra tag ialfl.

Å idag har jag städat bilen =) Som jag inte har berättat tidigare så har jag fått en bil av pappa! Den blev väldigt fin efter städningen så nu ska den bara tvättas å så ska jag måla över lite rost så kommer den bli som ny =)

Så om denhär veckan ska fortsätta med alla dessa praktiska saker så kommer jag snart kalla mig själv för en hemmafru! Det enda som fattas är pengarna så man även kan leva som en "riktig hemmafru" men jag får väl gifta mig rikt elle vinna på bibingo så ordnar sig de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0